Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Birmingham Airport

Visitar el sitio web del hotel
Viajero (281)
Habitación y suite (110)
Comedor (17)
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Relación calidad-precio
Servicios del establecimiento
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Piscina
Servicio de habitación
Restaurante
Bar/Salón
Spa
Acceso para discapacitados
Centro de negocios con acceso a Internet
Desayuno disponible
Hotel para no fumadores
Limpieza en seco
Personal multilingüe
Piscina climatizada
Piscina cubierta
Salas de conferencias
Salas de reuniones
Salón de banquetes
Se admiten mascotas ( Se aceptan perros / mascotas )
Servicio de lavandería
Servicio de traslado
Transporte desde/al aeropuerto
Mostrar más
Características de la habitación
Aire acondicionado
Habitaciones aptas para discapacitados
Habitaciones para no fumadores
Suites
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Para la familia
Gama media
CATEGORÍA DEL HOTEL
Enlaces a hoteles
Visitar el sitio web del hotel
Oferta especial:Hacé click aquí para obtener más información
Ofertas de hotel
1.995opiniones
304fotos
28P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 532
  • 587
  • 436
  • 239
  • 201
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Más idiomas
  • Filtrar
  • español
Me alojo en este hotel por cuestiones de trabajo unas 10 noches al mes. El hotel está genial, y el trato del personal es inmejorable. Puedo decir que me encuentro como en casa. Siempre vengo por cuestiones de trabajo, pero es un sitio al que vendría con mi pareja o familia.
Leer más
Respuesta de Jason H, Owner de Holiday Inn Birmingham Airport
Respondida el 19 de ago. de 2017
Dear Just86, We would like to thank you for your sharing your experience about your stay. We are glad to hear that our rooms and our team members service levels are up to your expectations. Your positive comments motivate us to perform our jobs to exceed your expectations. We look forward to welcoming you again! Kind regards, Jason Hiley General Manager
Leer más
Me atendió una chica muy simpática en español llamada Andrea que me dió indicaciones de la mejor forma de ir a Birmingham desde el hotel. El hotel dispone de un shuttle que te lleva a la estación gratuitamente con salidas entre media hora y una hora dependiendo de que hora sea.
Leer más
Respuesta de Jason H, General Manager de Holiday Inn Birmingham Airport
Respondida el 8 de may. de 2016
Dear fedeyfifi, Thank you for choosing to stay at the Holiday Inn Birmingham Airport and for your kind comments. I have shared your feedback with Andrea as well as the shuttle service team, who were thrilled to be specifically mentioned. I look forward to welcome you back. Kind Regards, Jason Hiley General Manager jason.hiley@hiairport.co.uk
Leer más
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Querés ver las traducciones automáticas?
No puedo creer que un hotel con habitaciones adyacentes a la pista tenga tan mal acristalamiento. Juro que puedo escuchar a los pilotos en las radios ya que el ruido es constante durante toda la noche. La comida era mala en Marcos con muchos clientes quejándose. Un absoluto no
Leer más
Respuesta de Jason H, Manager de Holiday Inn Birmingham Airport
Respondida el 20 de nov. de 2018
Dear ClampetsIreland, Thank you for your time in sharing this candid review of our hotel. It is with deep regret there were elements of your recent stay with us which did not meet your expectations. Please accept our apologies for the runway noise you were disturbed by. Please be aware our Reception team are available 24 hours for the safety and comfort of all our guests and can be contacted in order to report any problems including disturbance. In relation to your comment about the food in our Restaurant, I am very sorry your dining experience was not a positive one. Your comments have been addressed and will be shared with the Head Chef to ensure this does not happen again and learnings are taken going forward. I hope that your recent experience will not dissuade you from returning in the future. If there is anything I can do to assist, please do not hesitate in dropping me an e-mail on jason.hiley@hiairport.co.uk Regards Jason Hiley – General Manager
Leer más
Reservamos una conferencia aquí y también reservamos un par de habitaciones para dos noches durante la conferencia. La primera noche hubo una función hasta la 1 de la madrugada que no se nos había dicho. Desafortunadamente nuestra habitación estaba justo enfrente de la sala de
Leer más
Respuesta de Jason H, Manager de Holiday Inn Birmingham Airport
Respondida el 20 de nov. de 2018
Dear Steverogerstone1, Thank you for choosing to stay at the Holiday Inn Birmingham Airport NEC and choosing to book your conference with us. Many thanks for your time in sharing this feedback. Please accept our apologies for the disturbance due to the function which led to lack of sleep. I am pleased to learn your conference went well and it was enjoyed by your attendees. I am pleased my team looked after you all so well and the food was enjoyed by all. Thank you for your lovely comments in relation to the service you received. As a hotel which prides itself on delivering service excellence the team and I endeavour to go the extra mile in order to ensure all our guests and visitors are happy and have a memorable experience. I would like to take this opportunity to thank you for your continued loyalty as an IHG Rewards Club Platinum member. I appreciate your comment regarding our car parking charges, however, due to our location and inline with most hotels across the UK, we do charge for car parking to both day visitors and overnight guests. Please be assured, our car parking charges are either inline or cheaper than most other airport and convention centre locations, at only £10.00 per vehicle for overnight visits. I hope this will not dissuade you from returning in the future. Regards Jason Hiley - General Manager jason.hiley@hiairport.co.uk
Leer más
Me alojé en el hotel por dos noches a principios de noviembre. Llegué tarde y me las arreglé para conseguir un espacio de estacionamiento en la puerta. El hotel estaba limpio, moderno. El personal de recepciones fue muy amable. Me dieron una habitación en el piso inferior cerca
Leer más
Respuesta de Jason H, Manager de Holiday Inn Birmingham Airport
Respondida el 20 de nov. de 2018
Dear James, Thank you for your time in sharing this delightful feedback and choosing to stay with us. I am pleased to read you enjoyed your recent stay with us and were happy with the room you occupied and our leisure facilities and also our free complimentary shuttle bus service. As a hotel which prides itself on providing service excellence, it makes me proud to know my team did just that. I hope you will come back and stay with us again soon. Regards Jason Hiley - General Manager jason.hiley@hiairport.co.uk
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteComedorPiscina y playaCentro de negocios y salones de eventos
Foto proporcionada por la gerenciaHoliday Inn Birmingham Airport
Standard Double Room
From room
Queen Suite
Everything you need !
Bedroom
AnteriorSiguiente
12345622
We stayed at the Holiday Inn, Birmingham Airport. The staff were exceptional. We had a medical emergency and they were fantastic. I cannot say thank you enough for how they pulled together to help us. They were great. Sorry you didn't have such a good experience. Perhaps you should bring it to the attention of their Head Office. Best Wishes.
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Hi, Do any of the rooms offer a view of the runway that would be good for planespotting? Thanks
The hotel is at the end of the runway on an incline, so you can see it from the hotel. You can certainly see the planes land from the overspill multi story car park just over the road.
1 voto
I don’t know about the bus but there are plenty of taxis and they only cost about £6/7 to get between the two
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Please can you tell me, if you pay to park for 15 days, where do you leave your car?
In their car park. You are given a sheet of paper to put into your car which you display. You also keep a ticket on entry and when you return you give the ticket to the receptionist and they do something so you can exit. The car park is very secure.
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Does the hotel do a shuttle bus directly to the airport?
They do a free bus every half a hour from 6am. The bus stop is straight out of the hotel this takes you to the railway station then take the monorail straight into the airport.
2 votos
AnteriorSiguiente
123456
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
US$ 64 - US$ 278 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
TAMBIÉN CONOCIDO COMO
holiday inn birmingham airport hotel birminghambirmingham holiday inn
UBICACIÓN
Reino UnidoInglaterraBirmingham
CANTIDAD DE HABITACIONES
239
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil