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Grand Margherita Hotel

Viajero (606)
360
Panoramas (11)
Habitación y suite (293)

Información

N.º 12 de 58 hoteles en Kuching
Ubicación
Limpieza
Servicio
Relación calidad-precio
Servicios del establecimiento
Piscina
Servicio a la habitación
Restaurante
Bar/Salón
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Desayuno incluido
Acceso para discapacitados
Centro de negocios con acceso a Internet
Conserje
Hotel para no fumadores
Limpieza en seco
Personal multilingüe
Piscina al aire libre
Salas de conferencias
Salas de reuniones
Salón de banquetes
Servicio de lavandería
Transporte al aeropuerto
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Características de la habitación
Aire acondicionado
Minibar
Minibar en la habitación
Habitaciones para familias
Habitaciones para no fumadores
Suites
Es bueno saberlo
ESTILO DEL HOTEL
Vista al río
Gama media
CATEGORÍA DEL HOTEL
742Opiniones
839Fotos
12Preguntasy respuestas
0Consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 165
  • 318
  • 161
  • 55
  • 43
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
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  • español
Supongo que en sus buenos años debía ser un buen hotel. Hoy en día está viejo mal cuidado y dejado. Las mamparas de las lámparas de la habitación estaban rotas, faltaban bombillas, el baño viejo y con mal olor. El mobiliario está viejo y desconchado. El desayuno está bien. Las
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Respuesta de ActingOfficer_GmhRmh, Marketing and Communication Assistant de Grand Margherita Hotel
Respondida el 30 de mar. de 2018
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Grand Margherita Hotel! Thank you for taking the time to write us your feedback following your recent stay with us. We would like to express our sincere gratitude for choosing and staying at Grand Margherita Hotel. Guest feedback is essential for us to improve in any shortcomings that may rises. Valuable criticism as yours can help us identify and take further actions for the inconvenience caused. We sincerely apologise for the broken lamp covers and light bulb. Rest assured we have informed the respective departments to fix the issue. We also apologise our hotel was not up to your standard. Our team continually strive to deliver an excellent quality of service and facilities to ensure our guests satisfaction and comfort. We hope to get another opportunity to serve you better and to experience the change. Our team looks forward to welcoming you again in the near future. Have a nice day! Regards, Marketing and Communication Department
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Un sitio a muy buen precio en el centro de kuching, instalaciones antiguas, tuvimos problemas con limpieza, con la temperatura del recinto, con el servicio de la piscina. El buffet libre pierde mucho entre semana y en fin de semana hacen eventos que si quieres o necesitas
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Respuesta de ActingOfficer_GmhRmh, Marketing and Communication Assistant de Grand Margherita Hotel
Respondida el 2 de ago. de 2017
Dear Daniel C, Greetings from Grand Margherita Hotel! Thank you for taking the time to write us your kind review following your recent stay with us. We would like to convey our sincere gratitude for choosing and staying with us. We are delighted to know you enjoyed our hotel's location as it is centrally located and is near to many tourist attraction places. However, we apologise for any inconvenience that occurred during your stay with us. It is with such disappointment that our service and facilities did not exceed to your expectations. Guest feedback is essential for us to continuously improve in our shortcomings. Therefore, we have shared your concern to the relevant departments for further actions. Once again, we apologise for the inconvenience. Our team is looking forward to welcoming you on your next visit to Kuching. Have a wonderful day! Do book directly with us for the best room rates with added perks. Should there be any question, please do not feel hesitate to contact us at pr@centraloffice.my and we will be more than happy to assist. Regards, Jazmin Azura Marketing and Communication Assistant
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Buen servicio, amplia habitación, buena ubicación, sobre todo excelente servicio del personal. El desayuno ofrece platillos típicos y muy locales, probé frutas exóticas para mí y algunas recetas regionales de platillos que me gustaron como el Lemang, que está preparado con arroz
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Respuesta de ActingOfficer_GmhRmh, Marketing and Communication Assistant de Grand Margherita Hotel
Respondida el 5 de dic. de 2016
Dear Sara R, Greetings from Grand Margherita Hotel! We appreciate you taking your time to write us your kind review and would like to thank you for your kind words! It is always a pleasure to receive a positive feedback from the guest! We are delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel and hoping that you will come back on your next visit to Kuching! Thanks once again and have a nice day! Do book directly with us for the best room rates with added perks. Should there be any question, please do not feel hesitate to contact us at pr@centraloffice.my and we will be more than happy to assist. Regards, Jazmin Azura
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Nos alojamos un total de tres noches, con una noche en medio en la que nos fuimos al parque nacional a dormir. La experiencia fue horrible desde el principio. Primera noche: en el check in nos dicen que solo hay habitaciones dobles de cara a la ciudad, pero nos guardan una con
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Respuesta de ActingOfficer_GmhRmh, Public Relations Manager de Grand Margherita Hotel
Respondida el 7 de sep. de 2016
Dear Diana A, Thank you for taking time to write us a review. We apologize for your unpleasant night staying with us. We would like to express sincere regret for the poor reception’s service. We have taken note on your review and shared with the respective team. This will reassure us as a team to deliver a better experience to all our future guests as we strive to deliver best service and warm hospitality. Thank you once again for your review and we are looking forward for your next visit. Do book directly with us for the best room rates with added perks. Should you have any question, please do not hesitate to contact us at pr@centraloffice.my and we will be more than happy to assist you. Best Regards, Ariqa Adilda
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La zona que nos tocó del hotel está bastante descuidada. La moqueta del pasillo daba un poquillo de asco y los muebles de la habitación se veían viejos. Sin embargo, mis suegros estaban en el otro ala y allí se notaba que estaba renovado. Parece que hay una zona del hotel
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Respuesta de Charlene_GmhRmh, Public Relations Officer de Grand Margherita Hotel
Respondida el 21 de ene. de 2016
Dear Valued guest, Thank you so much for taking the time to write us a review. We apologized for the poor experience whilst staying with us. The old wing is undergoing a refurbishment and it is expect to be completed in September 2016. We apologized once again and have shared your feedback with the rest of the team to encourage us to provide a better experience for all our future guests. Please do come back again and your room night is on us! Looking forward to see you here again soon! Do book directly with us for the best room rates with added perks. Should there be any question, please do not feel hesitate to contact us at pr@centraloffice.my and we will be more than happy to assist. Regards, Charlene
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RANGO DE PRECIOS
US$ 39 - US$ 71 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
UBICACIÓN
MalasiaSarawakKuching
CANTIDAD DE HABITACIONES
288
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