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3 - 8 de 4.364 opiniones
Escribió una opinión el 22 de noviembre de 2017 mediante dispositivo móvil

El hotel es encantador. Es la segunda vez que voy. Estaba todo bien hasta que la primera noche escucho unos ruidos raros. Para mi sorpresa un pequeño roedor deambulando por mi habitación. En la mañana hice la observación a la gerencia y lo único que atinaron a decir es disculpas por el inconveniente. Escuche que otras personas también habían tenido el mismo problema. Una lástima ya que el hotel es pintoresco, bien equipado y cerca de todo. Ahora contento de no haber elegido la opción de desayuno que es fantástico pero luego de el episodio me pregunto cuantos roedores habrá en su cocina si yo tenía uno en mi habitación ?

Estadía: noviembre de 2017, viajó en pareja
2  Agradecele a gojaguerra
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Escribió una opinión el 16 de noviembre de 2017

Un edificio art decó que había sido la sede del Gremio de marineros, un poco laberíntico pero muy interesante. El desayuno no estaba incluido, cosa que puede suponer un inconveniente porqué, aunque el bufet es amplísimo, puede resultar un poco caro. Tuvimos un pequeño problema con nuestra habitación y lo resolvieron muy ràpidamente.

  • Estadía: octubre de 2017, viajó con la familia
    • Habitaciones
    • Limpieza
    • Servicio
Agradecele a Kasei G
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespuesta de 21 de noviembre de 2017
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Dear kaseigreen,

We thank you kindly for sharing your positive comments with us!
Thank you for your kind comments on the unique style and charm of our monumental building, I am delighted that you were able to appreciate it.
As for your comment on the price of our breakfast, I am sorry to hear that you feel that way! I will communicate this to our Restaurant Manager so he can look into this. Thank you for bringing this to our attention.
Although I regret to hear that you experienced a minor issue with your room, I am pleased to learn that our staff was able to assist you with this right away.
We hope to be able to welcome you back soon! For your next potential visit, make sure you book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,

Maarten van Nigtevegt
General Manager

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 11 de noviembre de 2017 mediante dispositivo móvil

Fuimos en el mes de agosto. El hotel parece un museo. Ambiente antiguo aunque cuidado. Esta ubicado a 2 minutos a pie de La Estación Central y a 5 del centro; muy cerca del Barrio Rojo. El personal muy amable. Linda con dos canales, pero a nosotros nos toco una habitación interior. Era mejor no abrir las cortinas porque te deprimías; daba a un patio todo sucio y a otro edificio en obras. Las cortinas se abren y cierran con un mando. La sorpresa fue que durante la noche se abrían y cerraban solas, supongo que por interferencias con otras habitaciones. La habitación era muy grande y el baño también. Deberían cuidar la ropa de cama y toallas. Había rotos. El armario era lamentable para un cinco estrellas. Eso si tenía cafetera nespresso y mini-nevera con todo incluido (ya lo habías pagado con el precio de la habitación). Las amenities de Rithuals muy bien. El spa aunque pequeño, es suficiente.Lo mejor la cabina de infrarrojos. No repetiría.

Enviado desde mi iPhone

Estadía: julio de 2017, viajó en pareja
2  Agradecele a Ana F
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespuesta de 15 de noviembre de 2017
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Dear Ana F,
Thank you for your valuable input! I am happy to hear that you were able to appreciate the historical charm of our monumental building and that our location was convenient for your plans in our beautiful city of Amsterdam.
Thank you for your kind comment on our staff’s service!
I’m sorry to hear that you were not satisfied with the room allocated to you with its view of the courtyard and the construction outside of our hotel! I do wish that you would have alerted the staff of this matter during your stay as we would have been more than happy to relocate you to another room where you would have been more comfortable. I also regret to hear about the disappointing state of the towels in your room, I will make sure to communicate this to our Housekeeping Manager. I am happy to you enjoyed the complimentary minibar,Nespresso machine and Rituals toiletries in your room and that you were able to relax and enjoy in our Spa Wellness.
I regret to hear that despite the positive above mentioned positive features you were not satisfied with your stay with us. As we aim to deliver nothing less than a 5 star standard to our guests every day, we are sorry to hear this.
We hope that you will consider giving us a second chance to redeem ourselves from this experience and prove that we are able to provide our guests with the 5 star experience that so many have grown fond of throughout the years.
If you do, please book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,
Maarten van Nigtevegt
General Manager

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Escribió una opinión el 28 de octubre de 2017 mediante dispositivo móvil

Estuvimos un grupo grande parando para la Maratòn de Amsterdam. El hotel está muy bien. Es una edificación rara ya que no fue concebido como hotel sino que reciclado para eso. Las habitaciones eran muy còmodas. Tenían cafetera Nespresso y Frigobar gratis.
El Spa del subsuelo está muy bien. Y la atención del personal es excelente.
El desayuno es muy completo, y lo único que podria decir es que el primer día se rompiò la tostadora y nunca la repusieron en los 5 días siguientes. Algo inconcebible para un 5 estrellas.
La ubicación también es muy buena. Cerca de todo y a 4 cuadras de la estación central.
Sin dudas volvería.

Estadía: octubre de 2017, viajó con amigos
Agradecele a 374arielb
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Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespuesta de 30 de octubre de 2017
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Dear Ariel B,

Thank you for making your comments known to us! We appreciate your review on this site. I am happy to hear that you were comfortable in the room allocated to you with its complimentary minibar and Nespresso machine.
How nice that you were able to relax those sore muscles from running in our Spa Wellness center! We appreciate your positive comments on the friendliness and helpfulness of our staff team. We aim to deliver a 5 star service standard to all of our guests and we are happy to learn that we achieved this with you.
As for your comment on the toaster being out of order for such a long time, I will make sure to communicate this to the Restaurant Manager immediately. We understand that incidents like this are unacceptable at a 5 star hotel and I would like to personally apologize for this grave error on our part.
I’m happy to learn that you were pleased with our convenient location in the city center and that you plan to return to us!
For your next potential visit, make sure you book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,

Maarten van Nigtevegt
General Manager

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Escribió una opinión el 11 de octubre de 2017

un hotel de 5 estrellas por su tamaño, pero no tiene rampa para discapacitados en la entrada , no tiene dársena de estacionamiento para el descenso de los pasajeros y su equipaje, no te recibe nadie para ayudarte, el lobby es minimo y cuando se juntan dos o tres personas es un problema.
El edificio es raro , pero imponente, el interior es laberíntico y muy mal señalizado , no quisiera tener que salir de emergencia .
Me quede durante 5 dias , no lo recomiendo

  • Estadía: septiembre de 2017, viajó con la familia
    • Ubicación
    • Habitaciones
    • Servicio
4  Agradecele a fabian p
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespuesta de 12 de octubre de 2017
Traductor de Google

Dear fabian p,

While I wish your experience with us would have been better, I want to thank you for sharing your valuable comments with us. Here at the Grand Hotel Amrath Amsterdam we deem the feedback of our guests as crucial means to improve on our services.
Regarding your comment on the lack of a wheelchair ramp at the entrance, I would like to inform you we have a lift at the side of the building, especially for wheelchairs and strollers. We also do offer valet parking here at the hotel, I regret that you were not made aware of this during your stay.
I am very sorry to hear that you had difficulty navigating through the hotel. Our hotel is located in a monumental building which was transformed into a hotel in the early 2000's with slightly unconventional spaces and layout as a result of this. I apologize if this caused you inconvenience in any way. We hope that you will consider giving us a second chance to redeem ourselves from this experience and prove that we are able to provide our guests with the 5 star experience that so many have grown fond of throughout the years.
If you do, please book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,
Maarten van Nigtevegt
General Manager

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