Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteles cercanos
Opiniones (3.074)
Filtrar opiniones
3.074 resultados
Calificación de viajeros
2.066
824
130
34
20
Tipo de viajero
Época del año
IdiomaTodos los idiomas
Más idiomas
2.066
824
130
34
20
Consultá qué dicen los viajeros:
Filtrar
Actualizando la lista...
2 - 7 de 3.074 opiniones
Escribió una opinión el 27 de julio de 2018 mediante dispositivo móvil

Un hotel que le falta remodelación en sus habitaciones, que no te da una calidez a tu llegada, como te la puede dar un hotel 5 estrellas. Te dicen que hay Buffete en las noches y luego te dicen que siempre no. Te dicen que tienes vista al lago y sus árboles te impiden ver el lago, no están podados.El staff de la recepción sin habilidad para negociaciones, el staff de limpieza muy bueno. Pero no sé en qué se basan para decir que es un hotel 5 estrellas.

Estadía: julio de 2018
Agradecele a Mayra O
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Trident-Udaipur, General Manager en Trident Udaipur, respondió a esta opiniónRespuesta de 11 de agosto de 2018
Traductor de Google

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your reviews on Tripadvisor.

I deeply regret that during your stay with us, you have not encountered the level of service that you expected from our hotel. In our business, it is extremely important to be sensitive towards our guest and their expectations in a humble, warm and genuine manner.

Whilst all our rooms and public areas are extremely well appointed and comfortable, I have taken a careful note of your comments. I am also delighted to share with you that close to fifty percent of our room inventory has undergone a complete refurbishment. I can assure you that we are committed to continuously upgrading our product to world standards.

I have also made note of your observation about the reception team. I will personally look into this training need. Thank you for appreciating our housekeeping team for their service.

With regards to the dinner buffet, keeping in mind the guests staying with us we decide on placing one or not. This is purely to avoid any wastage of excess food. Our chefs however are more than pleased to customize the food for you should you wish to order something that is not part of the A la carte menu.

Please do write to me directly on vishal.pathak@tridenthotels.com and I will be pleased to assist you with all the relevant details for your next reservation. We look forward to welcoming you again on your next visit to Udaipur.

Warm regards
Vishal Pathak

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 26 de junio de 2018 mediante dispositivo móvil

Lo cierto es q somos de hoteles pequeños con encanto y q nos transmitan algo pero tenemos q reconocer q este es un hotel majestuoso ya no por su excelente ubicación, sino por su interior tanto habitaciones como comedores y áreas de piscina son magníficas, además de el trato del personal q fue muy muy bueno...recomendadisimo ah y la comida muy buena...buen trabajo equipo Trident

Estadía: mayo de 2018, viajó con amigos
Agradecele a Oliver B
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Trident-Udaipur, General Manager en Trident Udaipur, respondió a esta opiniónRespuesta de 29 de junio de 2018
Traductor de Google

Dear Guest

Thank you for taking out time to share your experience following your recent visit to Trident Udaipur.

Team Trident is pleased to know from your comments that their efforts were so well appreciated. It was a pleasure to have been of service to you.

We look forward to welcome you back to Trident on your return to Udaipur. I take this opportunity to assure you of our best services and attention at all times.

Please feel free to write to me for any assistance in Udaipur or for reservation assistance for your future stays with Oberoi / Trident hotels.

Thank you

Warm regards

Vishal Pathak
General Manager
vishal.pathak@tridenthotels.com

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 19 de abril de 2018 mediante dispositivo móvil

No hay manera de entender el funcionamiento del hotel. No conseguimos dos llaves por habitación, aunque otros compañeros si. Había que enfadarse para conseguirlas. Y aún así, no estaba garantizado. Te contaban una retahíla de mentiras. Te toman el pelo.
El comedor muy pequeño. Había que esperar para conseguir mesa.
Eso si, todo te lo dicen con una sonrisa.
No recomendable. Le quitaría 2 estrellas.

Estadía: abril de 2018, viajó con amigos
1  Agradecele a bicho_pr
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Trident-Udaipur, General Manager en Trident Udaipur, respondió a esta opiniónRespuesta de 9 de mayo de 2018
Traductor de Google

Dear Guest,

Thank you very much for posting your reviews about your experience at the Trident Udaipur.

I deeply regret that during your stay with us, you have not encountered the level of service that you expected from our hotel. In our business, it is extremely important to be sensitive towards our guest and their expectations in a humble, warm and genuine manner. Obviously, we failed in handling these expectations during your stay with us.

It is feedback from esteemed guest like you that helps us to constantly introspect and this assists us in striving for better services to our guest.

Nothing is more important than regaining your trust and all of us here hope that you will give us the opportunity to welcome you once again and provide you with an experience that you rightfully expect from us.

May I request you to please write to me directly at vishal.pathak@tridenthotels.com and it will be a pleasure for me to assist you with your next visit.

Warm regards

Vishal Pathak

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 2 de abril de 2018 mediante dispositivo móvil

Que belleza de Hotel con sus amplía zona verde, jardines inmersos y muy bien cuidados, piscina grande y bonita, buenas habitaciones, linda área social, restaurante por encima de la media con muy buena cocina india.
No hay duda que es una opción que no nos dejará insatisfecho

Estadía: abril de 2018, viajó en pareja
1  Agradecele a Jose S
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Trident-Udaipur, General Manager en Trident Udaipur, respondió a esta opiniónRespuesta de 6 de abril de 2018
Traductor de Google

Dear Guest

Thank you for a highly rated and wonderfully crafted review.

We appreciate your feedback and appreciation. It really works as a great source of inspiration for the team.

Team Trident is pleased to know from your comments that their efforts were so well appreciated. It was a pleasure to have been of service to you.

We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit to Udaipur.

Please do not hesitate to write to me for any assistance with reservations or for anything else I can do for you in Udaipur.

Thank you

Best regards
Vishal Pathak
General Manager
Vishal.pathak@tridenthotels.com

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Escribió una opinión el 29 de marzo de 2018 mediante dispositivo móvil

Pero lejos de todo en un barrio que era peligroso y nada que ver dónde están los hoteles tipo Marriot .para ir al aeropuerto una hora para los canales hora y media ida y otra de vuelta por carretera desastrosa.

Estadía: marzo de 2018, viajó con amigos
Agradecele a sarad387
Esta es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Trident-Udaipur, General Manager en Trident Udaipur, respondió a esta opiniónRespuesta de 8 de mayo de 2018
Traductor de Google

Dear Guest,
We really appreciate reading your comments and thank you for taking the time to post your feedback on TripAdvisor. However, I was much concerned to see that you have chosen to mark us only three star which actually rates us as “Average”.

After reading the review I did understand that you were inconvenienced while reaching to the hotel and mentioned that the hotel being away from the city. I would like to inform you that Trident Udaipur is located in the heart of the city and very easily accessible from the airport. I have also noticed that you have mentioned about the Marriot hotel in Udaipur however, I would like to share that we do not have a Marriot property in Udaipur city.

I would be grateful if you could clarify whether your review whether is for Trident Udaipur or for some other hotel.

I look forward to your response.

Thank you
Kind regards
Vishal Pathak
General Manager
vishal.pathak@tridenthotels.com

Informar que la respuesta no es apropiada
Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Ver más opiniones