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Arrecife19

Buen resort excepto en las cenas

Opinión sobre el Constance Ephelia
3,0 de 5 burbujasOpinión escrita 8 de abr de 2023mediante dispositivo móvil
Resort mas enfocado a familias que a parejas. Estuvimos 2 noches precrucero y reservamos una junior suite grande y muy bonita, con un baño espectacular y una terraza enorme.
El problema viene cuando quieres tener una cena romantica con tu pareja en uno de los multiples restaurantes que tiene a la orilla del mar , pero ya estan completos para esa noche y la siguiente, asi que pagamos mas de 700€ la noche para acabar cenando en el buffet del resort rodeada de niños y bebes. Una decepcion.
No olvidarse el antimosquitos, hay muchisimos.
Tampoco pudimos bañarnos un dia en el mar por la cantidad de algas que habia, pero esto no depende del hotel y por otra parte todo el mobiliario de piscina y playa estaba en perfectas condiciones asi que pasamos 2 buenos dias de playa.
Fecha de la estadía: marzo de 2023
Consejo sobre las habitaciones: Llevar antimosquitos
Tipo de viaje: Viajé con mi pareja
¿Algún problema con esta opinión?
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Vikas Bhatia, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opinión
Respuesta de 12 de abr de 2023
Dear arrecife19,

Thank you very much for staying at Constance Ephelia Resort. We appreciate you like the services and facilities, junior suite, with a spectacular bathroom and a huge terrace, all the pool and beach with amazing facilities & service while staying with us.

I am extremely saddened to learn that you did not have a experience on few aspects as per your expectation! We strive incredibly hard here to make every guest experience enjoyable. Please allow me to inform you that our training programs in all our departments strongly emphasize an equally high standard of service especially guest experiences and attentive services. We sincerely apologize again if this very important aspect of first class service was missing during your dinner experiences due to non availability.

Regarding the mosquitoes, we are a tropical island and can expect to have such mosquitoes in the area. We do however try our utmost to combat these by having a dedicated pest control team on site throughout the week who not only conduct fogging of the entire resort a minimum of 03 times a week but also conduct daily spraying of different areas to keep these pests to a minimum. We also offer complimentary mosquito repellent in all of our rooms, suites and villas for the comfort of our guests. I am sorry to read that you were bothered by the seaweed on our beaches. As tropical island, Seychelles have monsoon and we do experience more seaweed than other beaches during this time of year. However, we do have a more frequent schedule for beach cleaning whenever the monsoon changes. We must apologize for any inconvenience caused to you.

Myself and the team will always be striving for continuous improvement. If you would be willing to give us a chance to turn your experience around, it would be such a pleasure to personally welcome you back to our resort.

Kind regards,

Stephane Duchenne
General Manager

Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la gerencia, no de Tripadvisor LLC.
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10 - 15 de 7.840 opiniones
Escribió una opinión el 27 de febrero de 2023 mediante dispositivo móvil

Todo muy bien. La habitacion junior suite estupenda y la limpieza también. La comida tanto en el buffet como en resto de los restaurantes muy bien. Lo único que fue lento y tedioso el cheking mucha gente y poco amigable. Lo mas destacable fue el encuentro con el Sr. VIKAS Cuality Manayer que nos ayudo en todo, al cual estamos muy agradecidos por su atención que nos ha hecho la estancia muy feliz

Fecha de la estadía: febrero de 2023
Tipo de viaje: Viajó en pareja
Agradecele a Itziar B
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Vikas Bhatia, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opiniónRespondida el 28 de febrero de 2023
Traductor de Google

Dear Itziar B,

Warmest greetings from Constance Ephelia Resort!! Hope you had a safe flight back home.

Thank you for taking the time to share with us about your best recent holiday to the Constance Ephelia, on TripAdvisor. We also appreciate your choice to stay on this pleasant and enjoyable holiday with us.

We are grateful for your wonderful compliment, "a happy stay" We are delighted to read that you had a memorable experiences at our beautiful resort, specious & cleaned Junior suite, delicious food at buffet and all a la carte restaurant and service from our incredible true people especially Vikas, our quality manager, are delighted by your warm remarks and the exceptional services he has provided to you and your family.

We highly value your feedback as it serves us in constantly reviewing and improving our services where they may not be to our guests’ satisfaction. Please rest assured that your mentioned shortfall have been looked into and to ensure that this concern does not repeat and to check our systems to ensure they do not fail in future instances. Myself and the team will always be striving for continuous improvement.

Thank you for your valuable time and your continued support to Constance Hotels and Resorts. We look forward to welcoming you and your family back to our beautiful resort again in the near future.

Kind Regards,

Stephane Duchenne
General Manager

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Escribió una opinión el 1 de septiembre de 2022

Excelente hotel! Habitaciones muy buenas, comida muy rica, tanto en buffet como en los restaurantes. Personal muy amable y servicial. Especial atención por su sonrisa, amabilidad y recomendaciones de cocktails a Thira, del Zee Bar. Snorkel impresionante en la playa norte y muy buenas excursiones a la reserva natural desde el hotel, encantadores Ricard y Samuel que nos acompañaron. Los masajes del spa estupendos. Tuvimos una estancia magnífica!

Fecha de la estadía: agosto de 2022
Tipo de viaje: Viajó con familia
Agradecele a ELENA L
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Vikas Bhatia, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opiniónRespondida el 1 de septiembre de 2022
Traductor de Google

Dear ELENA L,

Greetings from Constance Ephelia Seychelles and thank you so much for your lovely review shared on TripAdvisor. We are glad to see that overall you had a great stay.

We are glad you had a great stay overall and we are thrilled to read your positive remarks about Thiri from Zee Bar, Richard and Samuel from excursion and all our true people. Indeed they are a great asset to the team and this is a true example of our genuine passion for hospitality. So committed and dedicated to ensure our guests have a memorable stay with us and we are indeed proud of them and of their 5 star service.

Thank you for your valuable time and your continued support to Constance Hotels and Resorts. Myself and all the team are looking forward to welcome you back soon with your family.

Warm Regards

Stephane Duchenne
General Manager

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Escribió una opinión el 30 de agosto de 2022

A finales de agosto, no se puede hacer snorkel en sus playas sin contratar y pagar un viaje organizado en grupo o privado. Para mí era imprescindible entrar en el agua y poder ver peces y disfrutar de su fauna marina como hice hace unos años en un resort que entonces existía en la isla de Sainte Anne (a muy poca distancia de Mahe). Una gran lástima porque decidí este hotel habiendo preguntado a mi agencia de viajes y esta al mayorista local si se podía disfrutar de esta actividad fácil y de forma gratuita. De saber que no podría disfrutarlo, NO hubiera viajado.
La calidad del hotel es elevada y las family rooms son excelentes, pero eso no compensa mi largo viaje y coste de este.

Consejo sobre habitaciones: Las FAMILY VILLAS son excelentes y tranquilas
Fecha de la estadía: agosto de 2022
    • Ubicación
    • Sueño
    • Servicio
1  Agradecele a artura80
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Vikas Bhatia, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opiniónRespondida el 1 de septiembre de 2022
Traductor de Google

Dear artura80,

Thank you for choosing Constance Ephelia and for sharing your feedback posted on Trip Advisor.

We appreciate your feedback ''The quality of the hotel is high and the family rooms are excellent''; however I acknowledge receipt of your comments and we are sorry to read that the overall experience did not meet fully your expectations.

We do take every feedback very seriously and we will keep on working very hard to ensure we provide the best service to our valued guests and we can provide the personalized service that Constance Hotels and Resorts aim for.

We truly hope you will give second thoughts in visiting us and if you wish to do so, feel free to contact me personally and I will ensure you will get a memorable stay with us in Seychelles.

Best regards,

Stephane Duchenne
General Manager

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Escribió una opinión el 21 de agosto de 2022

Gran experiencia en un fantástico hotel. El servicio de 10, la comida de buffet muy bien y los restaurantes de especialidad también genial.

Lo único tienen tal demanda los restaurantes de especialidad que tendrás que reservar el primer día de estancia en el hotel.

Sí que nos sorprendió que en el buffet no hubiera zumos recién exprimidos, que tú mismo veas cómo hacen los zumos.

Fecha de la estadía: julio de 2022
Tipo de viaje: Viajó en pareja
Agradecele a Inigo37
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Vikas Bhatia, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opiniónRespondida el 21 de agosto de 2022
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Dear Inigo37,

Warmest greetings from Constance Ephelia Resort!

First of all, I would like to thank you for choosing our resort for your holiday destination and taken the time to share your recent experiences with us. Whilst we are glad that you liked the overall service and our hospitality. It was truly our pleasure to welcome you and your family in our resort.

I have read your comments with great interest. We appreciate your honest review regarding freshly squeezed juices on the buffet and it will be shared with Food & Beverage Manager for further improvement in our customer delivery.

Thank you for your valuable time and your continued support to Constance Hotels and Resorts. Looking forward to welcome you back soon for another great vacation!

Best Regards

Stephane Duchenne
General Manager

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Escribió una opinión el 4 de abril de 2022 mediante dispositivo móvil

Gran experiencia en constance ephelia.Desde nuestra llegada todo el equipo del hotel se aseguró de que nuestra estancia fuese perfecta, grandes instalaciones y preciosas playas, nos gustaría mencionar especialmente la atención exquisita de Jean-Yves durante toda la estancia. La villa en la playa impecable. Hotel totalmente recomendable. Volveremos

Fecha de la estadía: abril de 2022
Tipo de viaje: Viajó en pareja
Agradecele a Juan Luis A
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de Tripadvisor, no de Tripadvisor LLC. Tripadvisor les hace controles a todas las opiniones.
Constance Ephelia Resort, Other en Constance Ephelia, respondió a esta opiniónRespondida el 6 de abril de 2022
Traductor de Google

Dear Juan Luis A,

Greetings from Constance Ephelia!

Thank you so much for your rating and for sharing your great review! We are delighted to read that you enjoyed our resort, the beaches and the facilities. We have also shared your compliments with Jean Yves and he was very happy to receive your kind words. Indeed he is a great asset to our team, with a genuine passion for hospitality, our Constance DNA.

Once again, thank you for your time and we look forward to welcome you back for another perfect stay.

Best Regards

Stephane Duchenne
General Manager

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
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